آنتی ماسون & صهیون


ژنرال بازنشسته اسرائیل: «اکنون اسرائیل میان انتخاب بمب اتمی ایران و بمباران کردن ایران، مانند انتخاب میان طاعون و وبا گرفتار شده است.»



[تصویر:  IMAGE634778625437541149.jpg]


به گزارش جام نیوز انگلیسی روزنامه هاآرتص(Haaretz)، روز شنبه 24 تیر(July 14) نوشت: «جیورا ایلند، ژنرال بازنشسته اسرائیلی، گفت که اکنون اسرائیل با گزینه های غیر قابل اجرا، در مقابله با موضوع هسته ای ایران مواجه است. وی گفت: "اکنون اسرائیل میان انتخاب بمب اتمی ایران و بمب باران کردن ایران مانند انتخاب میان طاعون و وبا گرفتار شده است."»

بنابر این گزارش، ایلند گفت: «سلاح هسته ای ایران، 4 خطر بزرگ دارد. اول اینکه ایران می تواند با بمباران هسته ای اسرائیل، آن را از بین ببرد و اسرائیل هم زمانی برای عقب نشینی ندارد. خطر دوم ایجاد رقابت هسته ای در خاورمیانه است. سومین خطر که وضعیت اسرائیل بسیار وخیم خواهد شد و در نتیجه توانایی های اسرائیل به شدت کاهش می یابد و دچار ضعف می شود. این امر موجب خونریزی ها و کشته شدن افراد زیادی خواهد شد. خطر چهارم این است که دیگر کشورهای مسلمان همچون اندونزی هم به دنبال سلاح اتمی خواهند رفت.»


در ادامه ایلند به تحلیل عواقب حمله به ایران پرداخته و گفت: «حال آیا بمباران ایران خطرناک تر از بمب اتم ایران است؟ باید گفت حمله به ایران نیز 4 خطر بزرگ دارد. اولین خطر این است که این حمله با شکست مواجه خواهد شد چرا که هدف غیر قابل نفوذ است و تنها می توان خسارت های فیزیکی به تاسیسات ایران وارد کرد. در این حالت اگر اسرائیل 10 هواپیما از دست بدهد، 10 خلبان از دست داده و این خوب نیست. خطر دوم این است که اسرائیل در معرض خطر قرار می گیرد. سومین خطر این خواهد بود که ایران آشکارا به دنبال سلاح هسته ای خواهد رفت و در مدت کوتاهی به آن دست خواهد یافت. در حالی که ایران ادعا می کند به دنبال سلاح هسته ای نیست، اگر اسرائیل به این کشور حمله کند، بهانه ای می شود تا ایران بلافاصله سراغ ساخت بمب اتمی برود. خطر چهارم هم این است که ایران به اهداف آمریکایی خود درخلیج فارس حمله می کند و این امر موجب افزایش قیمت نفت می شود. اگر این اتفاق رخ دهد، جهان از دست اسرائیل عصبانی خواهد شد. در نتیجه انتخاب میان بمب اتمی ایران و بمباران این کشور، انتخاب میان طاعون و وبا است.»
جام نیوز



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خدا : حرمت بنده من از حرمت کعبه بالاتر است . ***************** قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است..... خ
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نور و آدرس soltanh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان